دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = هاشم کوزهچیان
تعداد مقالات: 7
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات
دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 137-152
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس
دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 169-184
بررسی نقش مدیریت در بهبود کیفیت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 4، شماره 2، آذر 1394، صفحه 57-70
شناسایی و رتبهبندی عوامل نوسان عملکرد کشتی ایران در بازیهای المپیک
دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 1-17
مدلی برای راهاندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی
دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 51-68
نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهیها در استخرهای شهر تهران
دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 61-76
طراحی الگوی ذینفعمداری وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مشروعیت سازمانی
دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 1-17