دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = محمد احسانی
تعداد مقالات: 6
از اشتیاق کارآفرینانه و خلاقیت فناورانه دانش پژوهان تا تجاری سازی پژوهش های علوم ورزشی ایران
دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 132-150
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور
دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 41-50
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)
دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 62-78
مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفهای ایران
دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 19-31
مدلی برای راهاندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی
دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 51-68
نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهیها در استخرهای شهر تهران
دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 61-76