دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = علیرضا الهی
تعداد مقالات: 11
الگوی پارادایمی جمعسپاری در ورزش همگانی کشور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
تعامل ورزشهای الکترونیک و بازاریابی ورزشی: مفاهیم نظری و کاربردهای پژوهشی
دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 85-110
تحلیل محتوای مقالات کیفی انتشار یافته در نشریات علمی حوزهی مدیریت ورزشی
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 23-53
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی
دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 64-79
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی
دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 142-160
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی
دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 168-181
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال
دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 172-185
توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 130-141
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA
دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 116-138
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران
دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 192-201
پیشبینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفههای رضایتمندی
دوره 1، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 87-98