دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = %D8%B4%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%8C%20%D8%B7%D9%87%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A8
تعداد مقالات: 2
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی)
دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 206-221
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)
دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 62-78