طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

حسین زکی زاده؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

دوره 10، شماره 3 ، مهر 1400، ، صفحه 82-100

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5105

چکیده
  مقدمه: هدف از پژوهش حاضر طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه­‌ای برای سازمان­‌های ورزشی مبنی بر نظریه داده بنیاد بود.روش­‌شناسی: روش تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل سیستماتیک می­‌باشد. جامعه آماری شامل دو بخش جامعه انسانی (مدیران سابق سازمان تربیت بدنی، مدیران و روسای حال حاضر و سابق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان) و جامعه ...  بیشتر

بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

دوره 10، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 98-109

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5035

چکیده
  هدف: هدف اصلی در این مطالعه بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود.روش‌شناسی: هدف تحقیق کاربردی و روش آن توصیفی- پیمایشی بود. محدوده مطالعاتی پژوهش، هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم‌ های آزادی تهران، امام رضا(ع) مشهد، یادگار امام(ره) تبریز، نقش جهان اصفهان، غدیر اهواز بر روی باشگاه های ...  بیشتر

طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران

ذبیح اله نقی لو؛ مهرعلی همتی نژاد؛ مهدی نادری نسب

دوره 9، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 1-17

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4397

چکیده
  مقدمه: هدف از این پژوهش طراحی الگوی رقابت­پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران بود.روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران و کارشناس سازمان­های خدمات ورزشی، مربیان و متخصصان، صاحبان کسب و کار فعال در خدمات ورزشی بودند که نمونه آماری به صورت هدفمند و دردسترس انتخاب شدند ...  بیشتر

تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

علی خادمی؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1397، ، صفحه 18-39

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3250

چکیده
  هدف: امروزه برای بقا در بازار ورزشی احتیاج به پویایی است و علم بازاریابی ورزشی پایه و اساس مناسبی را برای روش­های درست بازاریابی فراهم می­کند. هدف پژوهش حاضر، تدوین استراتژی­های بازاریابی فدراسیون کشتی بر اساس تحلیلSWOT  است.روش‌شناسی: روش تحقیق از نوع توصیفی-پیمایشی و براساس هدف، کاربردی است. تعداد 73 نفر شامل رئیس، معاونین، ...  بیشتر