دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = %D8%A7%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%8C%20%D8%B9%D9%84%DB%8C
تعداد مقالات: 2
خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی
دوره 10، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 182-197
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 140-152