آ

  • آموزش رسمی مطالعه‌ی جامعه‌شناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور و ارائه مدل مطلوب (با رهیافت گراندد تئوری) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 31-47]

  • آینده‌پژوهی در ورزش تدوین سناریوهای ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404 [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 168-186]

ا

  • اجرای استراتژی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اجرای استراتژی‌های سازمانی در سازمان‌های ورزشی دولتی ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]

  • اخلاق تعیین روایی و پایایی پرسشنامه تصمیم‌گیری اخلاقی در ورزش [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 19-29]

  • ادارات ورزش و جوانان عوامل موثر در انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]

  • ادارات ورزش و جوانان شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان استان‌های کشور، از دیدگاه صاحب‌نظران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 53-65]

  • ارزیابی عملکرد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان استان‌های کشور، از دیدگاه صاحب‌نظران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 53-65]

  • استان هرمزگان طراحی الگوی توسعه ورزش همگانی در استان هرمزگان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 86-101]

  • استراتژی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اجرای استراتژی‌های سازمانی در سازمان‌های ورزشی دولتی ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]

  • استراتژی طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش های بومی سنتی بلوچستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 189-204]

  • استراتژی توسعه تحلیل راهبردی فوتبال استان گلستان و ارائة استراتژی‌های مناسب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 119-139]

  • استعدادیابی تبیین و تحلیل عوامل موثر بر پیشرفت والیبال ایران در سطح قهرمانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-31]

  • اعتبارسنجی اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 117-131]

  • اقتصادی بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

  • الگوی ساختاری طراحی الگوی ساختاری سیاست‌های مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 50-69]

  • امکانات و تسهیلات بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

  • انتصاب شغلی عوامل موثر در انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]

  • انسجام اجتماعی بررسی رابطه فعالیت بدنی با سلامت اجتماعی مردم شهر تالش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 175-188]

ب

  • بازاریابی ارتباطی طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگ‌های والیبال بانوان ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 133-154]

  • بازاریابی ورزشی کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش‌بین مناسب‌تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟ [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 71-85]

  • بازیکنان عوامل موثر بر گرایش به خرافات در بین بازیکنان فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 32-46]

  • بازی ماهرانه تعیین روایی و پایایی پرسشنامه تصمیم‌گیری اخلاقی در ورزش [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 19-29]

  • باشگاه ایروبیک تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-179]

  • برنامه ریزی راهبردی تبیین و تحلیل عوامل موثر بر پیشرفت والیبال ایران در سطح قهرمانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-31]

  • برند سازمانی تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-179]

  • بهره‌وری نیروی انسانی طراحی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر بهره‌وری نیروی انسانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]

  • بومی سنتی طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش های بومی سنتی بلوچستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 189-204]

پ

  • پارک نقش روابط اجتماعی بر شرکت افراد در فعالیت های ورزش تفریحی در پارک های شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 241-256]

  • پارک های تفریحی- ورزشی بررسی معیارهای طراحی مبلمان ورزشی در پارک های تفریحی – ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 221-240]

  • پذیرش اجتماعی بررسی رابطه فعالیت بدنی با سلامت اجتماعی مردم شهر تالش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 175-188]

  • پردیس دانشگاه توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 155-173]

  • پست مدیریتی عوامل موثر در انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]

  • پیشرفت تبیین و تحلیل عوامل موثر بر پیشرفت والیبال ایران در سطح قهرمانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-31]

ت

  • تأکیدات راهبردی تبیین مدل فرهنگ سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

  • تبلیغات اینترنتی تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-179]

  • تجربه زیسته مطالعه‌ی جامعه‌شناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور و ارائه مدل مطلوب (با رهیافت گراندد تئوری) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 31-47]

  • تحلیل تحلیل ورزش قهرمانی کشور به روش (SWOT) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 87-103]

  • تحلیل ساختاری تدوین سناریوهای ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404 [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 168-186]

  • تحلیل سوات تحلیل راهبردی فوتبال استان گلستان و ارائة استراتژی‌های مناسب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 119-139]

  • تحلیل عاملی اکتشافی روایی و پایایی پرسشنامه هنرآفرینی شغل (JCS) در ورزش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 157-174]

  • تحلیل عاملی تأییدی روایی و پایایی پرسشنامه هنرآفرینی شغل (JCS) در ورزش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 157-174]

  • تحلیل مسیر مدل پیش بینی دلبستگی شغلی بر اساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی معلمان تربیت بدنی شهر شیراز: نقش واسطه ای تعارض و تعهد سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 71-85]

  • تداعیات برند راس اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 117-131]

  • تقلب تعیین روایی و پایایی پرسشنامه تصمیم‌گیری اخلاقی در ورزش [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 19-29]

  • تماشاگران کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش‌بین مناسب‌تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟ [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 71-85]

  • تماشاگران بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

  • تمایل به بازگشت ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 190-204]

  • تیم‌های ورزشی حرفه‌ای اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 117-131]

  • تهدید طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش های بومی سنتی بلوچستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 189-204]

  • توسعه توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 155-173]

  • توسعه طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش های بومی سنتی بلوچستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 189-204]

  • توسعه موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 134-151]

  • توسعه یافتگی تدوین سناریوهای ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404 [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 168-186]

  • توسعه ورزش تحلیل روند توسعه ورزش دانشگاهی ایران در برنامه‌های کلان اول تا پنجم توسعه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-86]

  • توسعه ورزش طراحی الگوی توسعه ورزش همگانی در استان هرمزگان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 86-101]

ج

  • جذابیت بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

ح

  • حامی مالی ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 188-204]

  • حضور بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

خ

  • خانواده مطالعه‌ی جامعه‌شناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور و ارائه مدل مطلوب (با رهیافت گراندد تئوری) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 31-47]

  • خانوار تأثیر عوامل اجتماعی – اقتصادی بر میزان مشارکت ورزشی خانوارهای شهرستان مراغه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-116]

  • خرافات عوامل موثر بر گرایش به خرافات در بین بازیکنان فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 32-46]

د

  • دبیران تربیت بدنی رابطه عدم تعادل تلاش - پاداش با دلبستگی شغلی دبیران تربیت بدنی استان لرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 205-219]

  • درگیر شدن در ورزش ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 188-204]

  • دلبستگی شغلی رابطه عدم تعادل تلاش - پاداش با دلبستگی شغلی دبیران تربیت بدنی استان لرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 205-219]

  • دلبستگی شغلی مدل پیش بینی دلبستگی شغلی بر اساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی معلمان تربیت بدنی شهر شیراز: نقش واسطه ای تعارض و تعهد سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 71-85]

  • دوچرخه سواری توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 155-173]

ر

  • راهکار موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 134-151]

  • رسانه اجتماعی ارائه مدل رابطه هم هویتی و عزت‌نفس جمعی هواداران ورزش فوتبال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 180-199]

  • رسانه جمعی مطالعه‌ی جامعه‌شناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور و ارائه مدل مطلوب (با رهیافت گراندد تئوری) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 31-47]

  • رضایت شغلی طراحی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر بهره‌وری نیروی انسانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]

  • رفتار خرید کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش‌بین مناسب‌تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟ [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 71-85]

  • رفتار ناهنجار بررسی عوامل مؤثر در ایجاد ناهنجاری‌های رفتاری هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 175-188]

  • روابط اجتماعی نقش روابط اجتماعی بر شرکت افراد در فعالیت های ورزش تفریحی در پارک های شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 241-256]

ز

  • زنان عوامل موثر در انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]

س

  • سازمان‌های ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اجرای استراتژی‌های سازمانی در سازمان‌های ورزشی دولتی ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]

  • سازمان ورزشی شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از روش ANP: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]

  • سیاستهای مدیریت منابع انسانی طراحی الگوی ساختاری سیاست‌های مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 50-69]

  • سبزوار موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 134-151]

  • سلامت اجتماعی بررسی رابطه فعالیت بدنی با سلامت اجتماعی مردم شهر تالش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 175-188]

  • سناریو تدوین سناریوهای ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404 [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 168-186]

ش

  • شاخص شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان استان‌های کشور، از دیدگاه صاحب‌نظران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 53-65]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی شهر ارومیه بر اساس وضعیت موجود و مطلوب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-117]

  • صلح جهانی تدوین سناریوهای ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404 [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 168-186]

ع

  • عدم تعادل تلاش- پاداش رابطه عدم تعادل تلاش - پاداش با دلبستگی شغلی دبیران تربیت بدنی استان لرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 205-219]

  • عزت‌نفس جمعی ارائه مدل رابطه هم هویتی و عزت‌نفس جمعی هواداران ورزش فوتبال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 180-199]

  • عملکرد سازمانی طراحی الگوی ساختاری سیاست‌های مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 50-69]

  • عوامل اجتماعی بررسی تاثیر جاذبه‌های محیط فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بر رفتار خرید مشتریان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-165]

  • عوامل اجتماعی – اقتصادی تأثیر عوامل اجتماعی – اقتصادی بر میزان مشارکت ورزشی خانوارهای شهرستان مراغه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-116]

  • عوامل بیرونی تحلیل ورزش قهرمانی کشور به روش (SWOT) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 87-103]

  • عوامل بیرونی تحلیل راهبردی فوتبال استان گلستان و ارائة استراتژی‌های مناسب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 119-139]

  • عوامل توسعه طراحی الگوی توسعه ورزش همگانی در استان هرمزگان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 86-101]

  • عوامل درونی تحلیل ورزش قهرمانی کشور به روش (SWOT) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 87-103]

  • عوامل درونی تحلیل راهبردی فوتبال استان گلستان و ارائة استراتژی‌های مناسب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 119-139]

  • عوامل سازمانی بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-98]

  • عوامل طراحی بررسی تاثیر جاذبه‌های محیط فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بر رفتار خرید مشتریان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-165]

  • عوامل محیطی بررسی تاثیر جاذبه‌های محیط فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بر رفتار خرید مشتریان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-165]

ف

  • فدراسیون‌های ورزشی تبیین مدل فرهنگ سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

  • فدراسیون ورزشی طراحی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر بهره‌وری نیروی انسانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از روش ANP: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]

  • فرصت طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش های بومی سنتی بلوچستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 189-204]

  • فرهنگ توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 155-173]

  • فرهنگ سازمانی تبیین مدل فرهنگ سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

  • فروشگاه‌های ورزشی بررسی تاثیر جاذبه‌های محیط فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بر رفتار خرید مشتریان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 154-165]

  • فعالیت بدنی بررسی رابطه فعالیت بدنی با سلامت اجتماعی مردم شهر تالش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 175-188]

  • فناوری اطلاعات شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از روش ANP: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]

  • فن کیفیت خدمات تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برمبنای مدل سروکوال [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-69]

  • فوتبال عوامل موثر بر گرایش به خرافات در بین بازیکنان فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 32-46]

  • فوتبال کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش‌بین مناسب‌تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟ [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 71-85]

  • فوتبال گلستان تحلیل راهبردی فوتبال استان گلستان و ارائة استراتژی‌های مناسب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 119-139]

ق

  • قصد خرید ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 188-204]

ک

  • کیفیت ارتباط طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگ‌های والیبال بانوان ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 133-154]

  • کیفیت خدمات تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برمبنای مدل سروکوال [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-69]

  • کیفیت خدمات ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 190-204]

  • کیفیت رویداد طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگ‌های والیبال بانوان ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 133-154]

گ

  • گردشگران ورزشی ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 190-204]

  • گسترش عملکرد کیفیت تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برمبنای مدل سروکوال [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-69]

ل

  • لیگ برتر بررسی عوامل مؤثر در ایجاد ناهنجاری‌های رفتاری هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 175-188]

  • لیگ برتر فوتبال اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 117-131]

  • لیگ برتر والیبال طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگ‌های والیبال بانوان ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 133-154]

  • لیگ برتر والیبال بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مطالعه موردی: تماشاگران مازندرانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

م

  • مبلمان ورزشی بررسی معیارهای طراحی مبلمان ورزشی در پارک های تفریحی – ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 221-240]

  • مدیریت ارتباط با مشتری ورزشی بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-98]

  • مدیریت دانش بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-98]

  • مدل AHP شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان استان‌های کشور، از دیدگاه صاحب‌نظران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 53-65]

  • مدل تقاضا-منابع شغل روایی و پایایی پرسشنامه هنرآفرینی شغل (JCS) در ورزش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 157-174]

  • مدلسازی توسعه طراحی الگوی توسعه ورزش همگانی در استان هرمزگان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 86-101]

  • مدل موفقیت بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-98]

  • مشارکت ورزشی تأثیر عوامل اجتماعی – اقتصادی بر میزان مشارکت ورزشی خانوارهای شهرستان مراغه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-116]

  • معلمان تربیت بدنی مدل پیش بینی دلبستگی شغلی بر اساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی معلمان تربیت بدنی شهر شیراز: نقش واسطه ای تعارض و تعهد سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 71-85]

  • معلم تربیت‌بدنی بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی شهر ارومیه بر اساس وضعیت موجود و مطلوب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-117]

  • مقیاس اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 117-131]

  • موانع شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از روش ANP: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]

  • موانع موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 134-151]

  • موفقیت تیم ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 188-204]

ن

  • نهادینه کردن مطالعه‌ی جامعه‌شناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور و ارائه مدل مطلوب (با رهیافت گراندد تئوری) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 31-47]

و

  • والیبال تبیین و تحلیل عوامل موثر بر پیشرفت والیبال ایران در سطح قهرمانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-31]

  • ورزش بررسی معیارهای طراحی مبلمان ورزشی در پارک های تفریحی – ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 221-240]

  • ورزش نقش روابط اجتماعی بر شرکت افراد در فعالیت های ورزش تفریحی در پارک های شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 241-256]

  • ورزش دانشگاهی تحلیل روند توسعه ورزش دانشگاهی ایران در برنامه‌های کلان اول تا پنجم توسعه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-86]

  • ورزش قهرمانی تحلیل روند توسعه ورزش دانشگاهی ایران در برنامه‌های کلان اول تا پنجم توسعه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-86]

  • ورزش قهرمانی تحلیل ورزش قهرمانی کشور به روش (SWOT) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 87-103]

  • ورزش قهرمانی تبیین و تحلیل عوامل موثر بر پیشرفت والیبال ایران در سطح قهرمانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-31]

  • ورزش قهرمانی تدوین سناریوهای ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404 [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 168-186]

  • ورزش همگانی تحلیل روند توسعه ورزش دانشگاهی ایران در برنامه‌های کلان اول تا پنجم توسعه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-86]

  • ورزش همگانی طراحی الگوی توسعه ورزش همگانی در استان هرمزگان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 86-101]

  • ورزش همگانی مطالعه‌ی جامعه‌شناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور و ارائه مدل مطلوب (با رهیافت گراندد تئوری) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 31-47]

  • وزارت ورزش و جوانان روایی و پایایی پرسشنامه هنرآفرینی شغل (JCS) در ورزش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 157-174]

  • وزارت ورزش و جوانان طراحی الگوی ساختاری سیاست‌های مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 50-69]

  • ویژگی‌های بارز تبیین مدل فرهنگ سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

  • ویژگی های فردی نقش روابط اجتماعی بر شرکت افراد در فعالیت های ورزش تفریحی در پارک های شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 241-256]

  • وضعیت مطلوب بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی شهر ارومیه بر اساس وضعیت موجود و مطلوب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-117]

  • وضعیت موجود بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی شهر ارومیه بر اساس وضعیت موجود و مطلوب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-117]

  • وفاداری تماشاگران طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگ‌های والیبال بانوان ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 133-154]

  • وفاداری رفتاری و نگرشی کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش‌بین مناسب‌تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟ [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 71-85]

ه

  • هندبال موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 134-151]

  • هنرآفرینی شغل روایی و پایایی پرسشنامه هنرآفرینی شغل (JCS) در ورزش [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 157-174]

  • هوادار بررسی عوامل مؤثر در ایجاد ناهنجاری‌های رفتاری هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 175-188]

  • هوادار ارائه مدل رابطه هم هویتی و عزت‌نفس جمعی هواداران ورزش فوتبال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 180-199]

  • هویت تیم ارائه مدل رابطه هم هویتی و عزت‌نفس جمعی هواداران ورزش فوتبال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 180-199]