آ

  • آمیختۀ بازاریابی مقایسه ویژگی‌های رفتاری شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی نتایج رقابت‌های فوتبال با توجه به ویژگی‌های جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]

  • آمیزه بازاریابی نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-47]

ا

  • اثربخشی سازمانی تدوین الگوی اثربخشی فدراسیون‌های منتخب ورزشی عراق [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-49]

  • ارزیابی عملکرد شناسایی، وزن‌دهی و اولویت بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-98]

  • ارزیابی عملکرد بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]

  • استادیوم تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]

  • استان آذربایجان شرقی بررسی موانع سرمایه‌گذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]

  • استخر شنا رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]

  • استرس سازمانی ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]

  • اماکن و فضاهای ورزشی بررسی معیارهای محوطه‌سازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]

  • انگیزش تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت‌بدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]

ب

  • بازاریابی ورزشی بازاریابی در باشگاه‌های خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]

  • باشگا‌های ورزشی شناسایی، وزن‌دهی و اولویت بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-98]

  • باشگاه‌های ورزشی بازاریابی در باشگاه‌های خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]

  • باشگاه ورزشی داماش گیلان تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعه‌یافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]

  • بانوان ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]

  • برنامه درسی تریت بدنی تلفیقی ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیت‌بدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]

  • برنامه درسی تلفیقی ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیت‌بدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]

پ

  • پرورش استعداد ورزشی بررسی تداوم قهرمانی مدال‌آوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگ‌سالان از دیدگاه مدیران و مربیان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-61]

  • پیش‌بینی مقایسه ویژگی‌های رفتاری شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی نتایج رقابت‌های فوتبال با توجه به ویژگی‌های جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]

ت

  • تحلیل کانونی‌ تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت‌بدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]

  • تربیت بدنی ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیت‌بدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]

  • تربیت‌بدنی تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت‌بدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]

  • تصویر برند بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]

  • تعلق به باشگاه بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]

  • تکنیک تاپسیس تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعه‌یافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]

  • تکواندو ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]

  • تلفیق ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیت‌بدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]

ج

  • جاذبه‌های ورزشی راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]

ح

  • حامی­گری ورزشی بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]

  • حضور آتی رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]

  • حضور تماشاگران تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]

  • حمایت اجتماعی تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت‌بدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]

  • حمایت مالی مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 19-31]

خ

  • خدمات بازاریابی در باشگاه‌های خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]

ر

  • راه‌اندازی مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]

  • رضایت تماشاگران تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]

  • رضایت­مندی رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]

  • رضایت‌مندی بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]

  • رفتار مقایسه ویژگی‌های رفتاری شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی نتایج رقابت‌های فوتبال با توجه به ویژگی‌های جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]

  • روابط بین فردی رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 91-104]

  • رویدادهای بین المللی ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]

  • روش دلفی فازی تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعه‌یافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]

س

  • سرمایه گذاری خصوصی بررسی موانع سرمایه‌گذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]

ش

  • شاخص شناسایی، وزن‌دهی و اولویت بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-98]

  • شرط‌بندی مقایسه ویژگی‌های رفتاری شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی نتایج رقابت‌های فوتبال با توجه به ویژگی‌های جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]

ص

  • صنعت گردشگری راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]

ط

  • طراحی شهری بررسی معیارهای محوطه‌سازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]

ظ

  • ظرفیت بالقوه بررسی موانع سرمایه‌گذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]

ع

  • عوامل موثر مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]

ف

  • فدراسیون‌های ورزشی عراق تدوین الگوی اثربخشی فدراسیون‌های منتخب ورزشی عراق [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-49]

  • فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی، وزن‌دهی و اولویت بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-98]

  • فضاهای عمومی بررسی معیارهای محوطه‌سازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]

  • فوتبال حرفه‌ای ایران مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 19-31]

ق

  • قصد خرید بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]

ک

  • کارآفرینی مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]

  • کسب و کارهای ورزشی مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]

  • کشتی­گیران نوجوان و جوان بررسی تداوم قهرمانی مدال‌آوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگ‌سالان از دیدگاه مدیران و مربیان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-61]

  • کیفیت خدمات رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]

  • کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]

گ

  • گردشگری ورزشی راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]

  • گردشگری ورزشی نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-47]

ل

  • لیگ برتر فوتبال ایران تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]

م

  • مانع اداری بررسی موانع سرمایه‌گذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]

  • مانع بانکی بررسی موانع سرمایه‌گذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]

  • محوطه‌سازی بیرونی بررسی معیارهای محوطه‌سازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]

  • مدیران ورزشی رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 91-104]

  • مدیریت برنامه‌ریزی بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]

  • مدیریت منابع انسانی بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]

  • مدیریت ورزش نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-47]

  • مدل ارزش‌های رقابتی تدوین الگوی اثربخشی فدراسیون‌های منتخب ورزشی عراق [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-49]

  • مسابقات ورزشی مقایسه ویژگی‌های رفتاری شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی نتایج رقابت‌های فوتبال با توجه به ویژگی‌های جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]

  • مشتریان بازاریابی در باشگاه‌های خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]

  • معیارهای اساسی گزینش مربی تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعه‌یافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]

  • مهارت ارتباطی رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 91-104]

  • موانع توسعۀ کشتی بررسی تداوم قهرمانی مدال‌آوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگ‌سالان از دیدگاه مدیران و مربیان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-61]

  • موانع مدیریتی مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 19-31]

ن

  • نیازهای خود تعریفی بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]

و

  • وفاداری رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]