دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = علی بنسبردی
تعداد مقالات: 3
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)
دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 18-33
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد
دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 142-155
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران
دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 17-33